پیگیری سفارش

وضعیت سفارش

جهت مشاهده آخرین وضعیت سفارش خود می توانید وارد حساب کاربری خود شده و به بخش سفارشات مراجعه نمایید.

در صورتی که سفارش شما در حالت تکمیل شده قرار دارد سفارش شما به حامل سفارش (پست، پیک یا دیگر طرق ارسالی )  تحویل داده شده است و برای پیگیری بیشتر می توانید به درگاه های ارتباطی آنان متصل شده و آخرین وضعیت مرسوله خود را پیگیری نمایید.

پیگیری از پست

مرسولات پستی شما دارای “شماره مرسوله” مشخصی است که برای پیگیری از وضعیت مرسوله خود می توانید وارد صفحه پیگیری مرسولات پست شوید و با وارد کردن شماره مرسوله خود از وضعیت مرسوله خود آگاه شوید.

مغایرت در سفارش

در صورتی که مغایرتی در سفارش دریافتی شما وجود داشت می توانید از روش‌های زیر استفاده نمایید.

تماس با ۰۹۳۰۲۰۵۰۶۱۱

ارتباط با پشتیبان تلگرام  

استفاده از محیط چت سایت

X