سرچ کن نخ ... کاموا ... سوزن ... قیچی ... نوار سنتی ... اریب ... هر چی دوست داری ...
سرچ کن نخ ... کاموا ... سوزن ... قیچی ... نوار سنتی ... اریب ... هر چی دوست داری ...

نخ موم زده

نخ موم زده

از دیرباز تا به امروز چرم و تولیدات چرمی یکی از پرطرفدارترین محصولات در بین افراد به شمار آمده است. همین امر باعث پیشرفت روز به‌ روز ابزار و وسایل مورد استفاده در آن شده‌ است.
از این بین نخ‌‌ها مهم ‌ترین ابزار برای اتصال لایه‌‌های مختلف چرم، روی‌ هم می‌‌باشند. پس برای داشتن محصول نهایی با کیفیت و مقاوم، لازم است از نخ مستحکم نیز استفاده نمود.
نخ‌های موم زده ی‌چرم دوزی از الیاف پلی استر با روکشی تماماً آغشته به موم، ساخته شده است . این نخ ها یکی از محکم‌‌ترین انواع نخ‌‌ برای دوخت انواع محصولات چرمی ٬ساخت انواع زیورآلات بخصوص دستبند و یا تزئینات مکرمه و … می‌‌باشد.
نخ ‌های موم زده دارای مقاومتی بسیار بالا در برابر ساییدگی هستند و به آسانی پاره نمی‌ شوند.

کیفیت نخهای موم زده

نخ به‌ کار رفته در چرم دوزی به‌ جهت بافت محکم و ضخیم چرم، باید از استحکام بسیار بالایی نسبت‌ به نخ خیاطی برخوردار باشد و تحت فشار و کشش به‌ راحتی مقاومت خود را از دست ندهد.
همچنین نرم و انعطاف ‌پذیر بودن آن نیز در تمام شرایط آب ‌و هوایی دارای اهمیت ویژه‌ای است و نباید با تغییرات جوی استحکام خود را از دست دهد.
این دلایل و بسیاری از موارد دیگر باعث شد تا از موم عسل برای افزایش مقاومت و کارایی نخ‌های چرم دوزی بهره گیرند . و با موم اندود کردن نخ مقاومت و ماندگاری آن را افزایش دهند.
امروزه نخهای موم زده آماده ی‌ بسیاری در رنگ‌ بندی و ضخامت‌‌های مختلف توسط تولیدکنندگان مهیا و روانه بازار شده‌ است.

 نخ موم زده چرم دوزی

نحوه ی‌خرید آنلاین نخ چرم دوزی

خرازی یاس انواع نخ موم زده، اعم از نخ موم زده اسپرت و هفت‌ رنگ، نخ چرم دوزی زری‌دار و نخ موم زده تک ‌رنگ را هم به‌ صورت توپی و هم متری موجود دارد. شما عزیزان می‌ توانید با مراجعه به سایت و یا پیج این فروشگاه از طرح ‌های متنوع آن دیدن فرمایید. و با سفارش از سایت این مجموعه نیز میتوانید خریدی امن و راحت را تجربه نمایید. این مجموعه برای خرید‌های آنلاین تخفیفات هیجان ‌انگیزی در نظر گرفته‌ است.

فهرست مطالب
آخرین مقالات یاس