سرچ کن نخ ... کاموا ... سوزن ... قیچی ... نوار سنتی ... اریب ... هر چی دوست داری ...
سرچ کن نخ ... کاموا ... سوزن ... قیچی ... نوار سنتی ... اریب ... هر چی دوست داری ...

هر آنچه درباره دستگاه پانچ ، سوراخ کن و پرچ کن باید بدانیم

دستگاه پانچ

در بسیاری از تولیدات در صنعت نساجی و پوشاک و کفاشی و… ٫ لازم است سوراخ‌هایی روی محصول برای تزئین و زیبایی و یا عبور بندها و … ایجاد نمود . مانند سوراخ‌های موجود روی انواع کمربند ، دسته کیف، سوراخ‌های روی کفش ، تزئین برخی لباس‌ها و شلوارها و …، ساخت انواع کاتالوگ پارچه و چرم و … ٫ و بسیاری موارد مشابه دیگر.
انجام این کار به وسیله سمبه‌های دستی و پرسروصدا کاری دشوار و پرزحمت می‌باشد ٫ و استفاده از دستگاه‌های پانچ مکانیکی می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای این امرباشد.
به همین ‌جهت در تولیدات دستی ٫ انواع سوراخ کن برای ایجاد سوراخ‌‌های یکدست و یک اندازه ٫ و همچنین دستگاه پانچ برای پرچ حلقه‌ی فلزی به منظور بالا بردن مقاومت پارچه در قسمت سوراخ شده و جلوگیری از خرابی ، ریش شدن پارچه و یا گسترش سوراخ در این ناحیه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستگاه سوراخ کن

انواع دستگاه پانچ و سوراخ کن

دستگاه پانچ یا سوراخ‌کن در مدل‌ها و رنگ‌بندی متنوع و با کیفیت‌های مختلف تولید شده‌است . این دستگاه هم به‌صورت تک کاره و فقط به‌عنوان سوراخ‌کن ٫ در مدل خورشیدی با چند سایز سمبه متفاوت ٫ و هم به‌صورت دوکاره به‌عنوان سوراخ‌کن و پانچ کن ، برای سوراخ نمودن انواع پارچه و هم برای پرچ کردن حلقه‌های منگنه ، با چند سایز سمبه قابل تعویض و جداگانه به‌همراه آچار آلن برای تغییر سایز سمبه‌ها ٫ تولید شده‌است. دستگاه پانچ و دستگاه پرچ با داشتن سمبه‌های متنوع ٫ امکان ایجاد سوراخ و پرچ حلقه را در سایزهای متنوع ٫ به راحتی و به‌صورت یک‌ شکل و بسیار آسان فراهم آورده‌است.

کاربرد دستگاه پانچ (سوراخ‌کن و پرچ کن)

دستگاه پانچ با کاربردی بسیار آسان و انبردست مانند ، برای سوراخ نمودن انواع کمربند ، دست‌بند، انواع کفش‌های بندی برای عبور دادن بند کفش، ایجاد سوراخ برای انواع شلوار و لباس‌های گت‌دار، ایجاد سوراخ روی انواع مانتوی کتان و لی ، ایجاد سوراخ برای بستن سگک‌ها مانند سگک شلوار پیشبندی، سوراخ و پرچ انواع اتیکت لباس ، ایجاد سوراخ در حاشیه شال و روسری برای آویز انواع منگوله ، ایجاد سوراخ برای بند هودی و بند کمر شلوار و… و بسیاری موارد دیگر که نیاز به سوراخ نمودن انواع پارچه یا چرم یا… می‌باشد ، مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

نحوه خرید انواع دستگاه پانچ (سوراخ کن)

خرازی با سابقه یاس ٫ انواع دستگاه پانچ سوراخ کن و پرچ کن را به‌ صورت تک کاره و دوکاره با کیفیت و قیمت‌های عالی برای شما عزیزان فراهم آورده‌است ٫ که می‌توانید با مراجعه به سایت و یا پیج این فروشگاه ٫ از انواع محصولات دیدن کرده و متناسب با نیاز٫ خریدی به‌صرفه داشته باشید.
این فروشگاه با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی، درگاه پرداخت بانک ملت و انواع تخفیفات و جشنواره‌ها ویژه خریدهای آنلاین . اطمینان و دل‌چسبی خرید را برای شما به ارمغان آورده‌است.

فهرست مطالب
آخرین مقالات یاس