سرچ کن نخ ... کاموا ... سوزن ... قیچی ... نوار سنتی ... اریب ... هر چی دوست داری ...
سرچ کن نخ ... کاموا ... سوزن ... قیچی ... نوار سنتی ... اریب ... هر چی دوست داری ...

پوم پوم یا گوی‌های کاموایی

پوم پوم کرم تیره

پوم ‌پوم چیست

پوم ‌پوم‌ها، منگوله‌های پفکی گوی مانندی هستند که بیشتر جنبه تزئینی داشته و از جنس کاموا و یا خزهای پرز بلند یا پرز کوتاه ساخته می‌‌شوند. این منگوله ها به صورت عددی ٫ در سایزهای بسیار متنوعی از قطر یکسان یا کمتر تا قطر‌های بزرگ ۱۰ سانت و یا بیشتر و همچنین به صورت متری و نواری شکل در عرض های مختلف تولید می‌‌شوند .

کاربرد منگوله کاموایی

پوم پوم ٫ این گوی های بامزه کاربردهای فراوانی دارند . تزیین انواع کلاه، شال ‌گردن، ساخت کش مو و گل سر، ساخت پادری، ساخت انواع ریسه ‌های تزئینی به‌ عنوان دیوار آویز و یا پرده‌‌های تزئینی برای ورودی‌ها، ساخت کوسن، به‌ عنوان ریشه انواع شال مبل و پتو و …، ساخت زیورآلات، تزیین صندل، ریشه بندی حاشیه مانتوها و شال‌‌های سنتی، ساخت کاردستی، تزیین جامدادی، ساخت عروسک، ساخت جا سوئیچی، … و هزاران هزار وسیله دیگر که بسته به ایده و خلاقیت هنرمند می‌‌تواند گسترده ‌تر و متنوع‌‌تر شود، همگی از کاربردهای این منگوله های پفکی می‌‌باشد.

کاربرد پوم پوم و انواع پوم پوم

دستگاه پوم پوم ساز

دستگاه پوم پوم ساز وسیله‌ای دایره‌ای شکل است که از وسط قابل باز شدن می‌باشد. این وسیله ٫ از جنس پلاستیک فشرده می‌باشد و در سایز‌های مختلف برای ساخت انواع منگوله های کاموایی با اندازه‌های متفاوت موجود می‌باشد.
به کمک این وسیله می‌توانید انواع پوم پوم را با رنگ بندی جذاب و متنوع، با پیچیدن کاموا به دور پوم پوم ساز به راحتی بسازید و انواع لوازم تزیینی را با ذهن خلاق و دستان هنرمند خود تولید کنید.

پوم پوم ساز 4 عددی

نحوه ساخت منگوله های کاموایی

پوم‌ پوم‌های کاموایی را می‌‌توان به‌ راحتی با داشتن مقداری کاموا و دستگاه پوم ‌پوم ساز در سایزها و اندازه‌‌های مختلف تولید کرد.
به ‌جز دستگاه منگوله ساز، از مقوای برش خورده دایره‌ شکل یا مستطیلی، چنگال و… و سایر وسایل و ابزار مشابه نیز می‌ توان برای ساخت پوم‌ پوم استفاده نمود.
البته کار با دستگاه پوم پوم ساز به‌ مراتب راحت‌‌تر است و منگوله های زیباتر و یکدست‌تری می‌‌توان تولید نمود.
برای این منظور کاموا را به‌ دفعات زیاد به دوره دستگاه یا مقوا می‌ پیچیم . سپس با همان نخ گره محکمی در وسط آن ایجاد کرده و با قیچی آن را به‌ صورت دایره‌‌ای می‌ چینیم. برای ساخت پادری‌های جذاب کافیست، تعداد زیادی پوم پوم را تهیه نموده . و از قسمت نخِ گره به صفحه‌ای مشبکی مانند تور لانه مرغی، سُرگیر فرش، تور شماره دوزی، … و صفحاتی مشابه گره زد و متصل نمود.

آموزش ساخت پوم پوم

نحوه خرید آنلاین پوم ‌پوم و دستگاه پوم ‌پوم ساز

شما عزیزان می‌‌توانید ٫انواع منگوله کاموایی و خزداررا در رنگ ‌بندی و سایزهای مختلف به صورت تک از خرازی با سابقه‌ یاس تهیه نمایید. همچنین انواع نوار‌های منگوله ای تزیینی را برای انواع کارهای هنری به‌ صورت آماده و یا انواع کاموا و دستگاه پوم پوم ساز را برای تولید منگوله های کاموای زیبا در رنگ و سایز دلخواه از این مجموعه خریداری نمایید.
این مجموعه انواع محصولات را به‌ صورت آنلاین در پیج و سایت خود در معرض دید شما دوستان قرار داده است . می‌‌توانید با استفاده از تخفیفات هیجان‌ انگیز این مجموعه خریدی دلچسب، امن و راحت را تجربه نمایید.
لازم به ذکر است این مجموعه دارای نماد اعتماد الکترونیکی است . پس می‌‌توانید با اطمینان و خیال راحت ثبت سفارش نمایید، و از ارسال به موقع و سالم محصول خود اطمینان کامل داشته باشید.

فهرست مطالب
آخرین مقالات یاس