سرچ کن نخ ... کاموا ... سوزن ... قیچی ... نوار سنتی ... اریب ... هر چی دوست داری ...
سرچ کن نخ ... کاموا ... سوزن ... قیچی ... نوار سنتی ... اریب ... هر چی دوست داری ...

نخ دستبند

مقدمه

یکی از محبوبترین زیورآلات و اکسسوری‌ها در بین افراد به ‌خصوص بانوان دست‌بند است. دستبندی که بتوان به‌ راحتی با جزئیات استایل خود هماهنگ کرد و به زیبایی ظاهری خود افزود. دست‌بند و گردن‌بند‌های بافتنی با ترکیب رنگی ‌های بسیار متنوع نسبت به زیورآلات فلزی و … گزینه مناسبی برای این منظور می‌‌باشند. که می‌‌توان با کمی سلیقه مدل‌‌های جذاب و زیبایی از آن را بافت و حتی به دوستان خود هدیه داد. برای داشتن این دست بندها به مقداری نخ دستبند به همراه ذوق بالا برای بافت، احتیاج است.

نخ دستبند ( نخ زرگری )

نخ ‌های بسیاری هستند که می‌‌توان از آن‌‌ها برای بافت دستبند و زیورآلات استفاده کرد مانند نخ‌‌های دمسه و … اما برای رسیدن به کیفیت مطلوب و ماندگاری بالای هر محصول باید از ابزار و وسایل ویژه همان نیز استفاده نمود تا انتظارمان از تولید آن به‌ طور کامل برآورده شود.
نخ ‌های دستبند یا نخ ‌های زرگری با مقاومت بالا، ویژه برای ساخت انواع زیورآلات مانند دست‌بند و گردنبند، مکرومه ‌بافی، نخ تسبیح و … تولید شده‌‌اند.

ویژگی نخ دستبند

نخ‌‌های زرگری برخلاف نخ‌‌های دمسه که از چند لایه نخ ظریف ‌تر تشکیل شده‌اند، یک نخ منسجم و فشرده می‌‌باشد. این نخها در اثر استفاده زیاد و طولانی ‌مدت ریش نشده و استحکام خود را از دست نمی‌دهد. نخهای دستبند بسیار نرم و لطیف و منعطف هستند و پس ‌از بافت نیز خاصیت خود را از دست نمی دهند. از این رو دست‌بند ساخته شده با آن ‌ها برخلاف نخ‌‌های دمسه که خشک و زبر می‌‌باشند، بسیار لطیف بوده و دست را اذیت نمی‌‌کند.
نخ‌‌های دست‌بند در دو جنس کتان و پلی استر تولید می‌ شوند و با ضخامت تقریبی یک میلی‌ متر و با بافتی فشرده و منسجم ریش نشده و با استفاده مکرر دچار ساییدگی و پرز شدگی نمی‌‌گردد. این نخ بسیار مقاوم است و در اثر کشیده شدن به ‌راحتی پاره نمی‌‌شود.
نخ ‌های دست‌بند کتان ساخته‌ شده از الیاف طبیعی به‌صورت منسجم و فشرده باثبات رنگی و مقاومت بالا در برابر شست ‌و شو و کشیدگی و سایش و همچنین با بافتی نرم و لطیف تمام خصوصیات یک نخ با کیفیت و مرغوب را دارا می‌ باشد.
رنگ‌‌های این نخ، مات بوده و از طیف رنگی وسیعی برخوردار است.
نخ‌‌های دست‌بند یا زرگری پلی استر نیز علاوه بر دارا بودن تمام خصوصیات نخ ‌های کتان ٬ بسیار سبک و بادوام است و همچنین ضد چروک، ضد حساسیت و ضد رطوبت نیز می‌ باشد. این نخ در برابر مواد شیمیایی مقاومت بسیار بالایی دارد و با رنگ‌های براق خود، زیبایی ویژه ‌ای به کار می‌‌بخشد.

کاربرد نخهای دستبند

با استفاده از انواع نخ دست‌بند می‌‌توانید کارهای هنری بسیاری ارائه دهید. کارهایی که به ‌خاطر استفاده از نخ با کیفیت، سال ‌های سال زیبا و جذاب، ماندگار خواهد بود.
بافت انواع زیر بشقابی، رومیزی، انواع مهر بافی‌ها، نخ تسبیح، گردن‌بند و انواع دست‌بندهای دوستی و … از جمله موارد استفاده از این نخ‌‌ها می‌ باشند.
نخ زرگری با دارا بودن رنگ بندی متنوع و جذاب، فضای خلاقیت هنرمند را بسیار گسترده‌‌تر نموده‌ است. می‌‌توانید با کمی ذوق دست بندهای دوستی جذابی ببافید و با هر گره‌ای که به آن می‌‌زنید پیوند دوستی میان خود و عزیزانتان را محکم ‌تر کنید و هنر دست خود را به اطرافیانتان هدیه دهید.

نخ دستبند

نحوه سفارش آنلاین نخ دستبند

خرازی یاس با ۲۰ سال سابقه ی‌فروش، انواع نخ دستبند را با کیفیت عالی و رنگبندی جذاب و متنوع برای شما عزیزان گرده هم آورده است. می‌‌توانید با بازدید از سایت و یا پیج این فروشگاه از نمونه ‌های متنوع آن دیدن فرمایید. همچنین خریدی امن و مقرون‌ به‌ صرفه را تجربه نمایید ‌. لازم به گفتن است این مجموعه برای خرید‌های آنلاین تخفیفات جذابی را در نظر گرفته‌ است.

فهرست مطالب
آخرین مقالات یاس